יום שישי, 19 באוקטובר 2012

חתונה בטבע - המלצות על מקומות מופלאים


הרעיון לחגוג חתונה בטבע אומנם היה נשמע בעבר מופרך ובלתי הגיוני, אך כיום מדובר ברעיון טריוויאלי וממשי. אנשים אוהבים לחגוג את חתונתם במיקום עם נוף יפה ומשגע ועם הרגשה בתולית של טבע ומרחבים. חתונה בטבע מאפשרת את ההנאה המושלמת ואת השילוב המוצלח של חתונה מרגשת ומשמחת יחד עם טבע מעורר השראה.

הזמנות לחתונה בהשראה של הטבע
חתונה בטבע - הזמנות מיוחדות לחתונה בטבע


כיום אפילו קל יותר לקיים חתונה בטבע זאת בשל חברות ההפקה הרבות שצצו בשנים האחרונות שלוקחות על עצמן את כל עבודת ההפקה ומותירות לחתן והכלה רק לבחור את המיקום המושלם עבור החתונה.
יתרונות
חתונה בטבע זוהי חתונה בעלת יתרונות רבים: הנוף המיוחד פותח לאנשים את הלב ומאפשר להם לנשום אווירה שונה ומיוחדת שלא ניתן למצוא באולם או בגן אירועים. בנוסף, מדובר בחתונה שלא תשכח הן בשל המיקום המרשים והן בשל ההשקעה המרובה הנראית לעין מהפיכת מקום פרוע וטבעי למקום שיכול להכיל מאות מוזמנים ולהיראות מעוצב ויפה.
יתרון נוסף של חתונה בטבע הינו המרחב העיצובי שהמקום מאפשר. ניתן להשתמש באלמנטים מהטבע כמו עצים, עלים, אדמה, פרחים וכו' ולהפוך אותם לחלק מהעיצוב של החתונה. תאורה חמה וטבעית יכולה אף לתת נופח מיוחד וקסום כאשר שוקעת השמש והירח עולה בהמשך הערב.
המלצות על מקומות
חתונה בטבע צריכה להיעשות במקום מיוחד ושונה, אין כמו להתחתן על רקע הים הגלים והשקיעה או להתחתן בתוך עמק ירוק ופורח. חתונה בתוך כרמי ענבים יכולה להיות אף היא רומנטית במיוחד, בעיקר אם מדובר בעונה והענבים יוכלו להיות חלק מהתפאורה. חתונה בתוך פרדס של תפוזים ומטעי הדר יכולה להיות קסומה ומיוחדת וגם חתונה בתוך מטע זיתים ענפים ועתיקים. המיקום יכול להיבחר לפי נוף אהוב, נוחות גישה של רכבים, מקוריות או פשוט לפי תחושת לב והשראה.
הזמנות לחתונה בים | הזמנות מיוחדות לחתונה בטבע
חתונה בים - הזמנות לחתונה בים


הזמנות לחתונה בטבע
לאחר שנבחר המיקום ונסגר התאריך השלב הבא הינו כמובן בחירת הזמנות לחתונה. חשוב לבחור הזמנה לחתונה שתתאים לאופי האירוע ותסמל את היופי בחתונה טבעית ופשוטה. אפשר לבחור סוג נייר טבעי כמו נייר לגונה שנראה אורגני ופשוט או נייר קש טבעי המסמל את הטבע והנוף.
חשוב לבחור הזמנה לחתונה עם ציורים שקשורים לטבע ולנוף בו תהיה החתונה: איורים של פרחים, ציורים של גפנים ועלים יכולים להעניק את התחושה הזו בקלות. מומלץ אף לבחור מעטפות בצבעים דומים המעניקים תחושה של טבע, אדמה ושמים. צבעים כמו חום בהיר, תכלת או ירוק יכולים מאוד להתאים.
חתונה בטבע - הזמנות מיוחדות לחתונה  בכרם