יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

עולם הפרטי של בני הזוג בהזמנה לחתונה


לאחר שנסגר האולם האירועים, הקייטרינג ואפילו נמצאה כבר השמלה מגיע השלב המשמח והחגיגי, לשלוח הזמנה לחתונה לכל האורחים והחוגגים. אם בעבר הזמנה לחתונה הייתה נראית בנאלית ומשעממת, כיום בעידן המחשב הזמנות אלו נהיו מקוריות, מושקעות ויפות לאין שיעור. כיום, ניתן למצוא בקלות הזמנות מקוריות לחתונה עם רעיונות יפים, עיצוב מרגש ואופי אישי לכל הזמנה.


אחד הדגשים החשובים על מנת לייצר הזמנה מקורית לחתונה הינו מהו האופי האישי של החתן והכלה, הזמנה לחתונה היא למעשה חלון הפותח צוהר לעולם האישי של בני הזוג ומאפשר לאנשים נגיעה פנימית ואישית לקשר שנוצר ולאיחוד המרגש שהולך להתרחש בקרוב.
לכן, הזמנות מקוריות לחתונה חושפות למעשה משהו מהקשר האינטימי של בני הזוג, זה יכול להיות שיר אהוב או ציטוט מפורסם שמוכר על ידי כולם אבל מאפיין את הזוג והקשר שלו. ניתן לצלם תמונות מצחיקות של בני הזוג ממקום אהוב או לבקש ממאיירת שתצייר את החתן והכלה בצורה משעשעת ומצחיקה. יש אינספור רעיונות כיצד לעשות זאת בפועל, אך הדגש העיקר הינו הזמנה לחתונה שהיא אישית, חמה ונוגעת בלב המוזמנים.

הזמנות מקוריות לחתונה

להתאים את הזמנה לחתונה לאופי האירוע
לכל זוג יש טעם אישי ולכן הוא בחור לחגוג את החתונה במיקום שונה. יש זוגות שיעדיפו לחגוג בטבע ואילו זוגות שירצו להתחתן באולם אירועים. יש זוגות שאוהבים אירוע אינטימי ואילו זוגות אחרים שאוהבים אירועים רבי משתתפים. חשוב מאוד להקפיד שיהיה קשר בין הזמנה לחתונה לבין אופי האירוע.

הזמנות לחתונה בסגנון קלאסי

למשל, אצלנו ב Bee Happy יש סגנונות שונים של הזמנה לחתונה המותאמים לאופי האירוע וכמובן לאופי בני הזוג. ניתן למצוא הזמנות לחתונה בטבע או הזמנות לחתונה קלאסיות, יש הזמנות מיוחדות לחתונה המאופיינות בסגנון רטרו או בסגנון מרגש ורומנטי, הכל מותאם למיקום האירוע ולעולם הפרטי של בני הזוג.
חשוב לשים לב ולזכור כי הזמנה לחתונה היא אמצעי תקשורת עם החברים והמשפחה, אתם מחפשים לגעת בהם, להצחיק אותם או לגרום להם לשמור את ההזמנה על המקרר. כך הם יזכרו 
את האירוע וגם יתרגשו ויצפו לקראתו.

הזמנות לחתונה בהשראה של הטבע